www0756- Kızlar ben 21.haftadayim ılk gebelik şöyle bir sorum var bazen sanki bağırsak hareketi gibi geliyor ama bebek de olabilir mi merak ediyorum hareketlerini hissediyorum az da olsa .Siz ilk nasıl hissettiniz?
www0756- www0756- tgbadlgzr öyleyse baya bir hareketli inşallah herkes sağlıkla kavuşsun bebeklerine 🙏🧿
bngyldrm_ Bende öyle hissetmiştim değişik bi kımıltı gibiydi sonra haftalar ilerledikçe bebişin tekmeleri olduğunu anlıyorsun sağlıcakla gelsin bebişiniz 🫶
tgbadlgzr Benim de şuan 21 hafta canım ara da bi alt karnımın oralarda bağırsaklarımın orada pıt pıt diye bir şeyler oluyor ama bağırsak hareketi değil bebek o :)