AmineSH okuduğum bilgilendirmelere göre eğer normal doğum yapmak istiyorsanız 36-37 gibi alttan dikişler alınıyor muayene sırasında küçücük bir hamleyle hızlıca. Ağrı sızı olmadığından bahsediyorlar..
ama sezeryan olmak istiyorsanız ameliyat esnasında bebek çıktıktan sonra üstten hemen kesiliyor. Vajinal bir işlem olmuyor