BuseVeMinikleri Srecls1 benim ikinci doğumum. 32 de gittim ama bir sonraki ay nst başlarız dedi. 36 da yani.
bngyldrm_ Srecls1 32 hafta gibi takılmıştı bana da bi şey bağlıyorlar karnına yüz üstü yatıyorsun sancını, bebeğin kalbini falan dinliyorlar/dinliyorsun çok güzel birşey bence ilk nst bağlandığımda 10 dk kalbini dinledim bebişimin 🥹
yslnrsh Srecls1 dün gittim 34 haftalıktım bağlamadılar 36 da yeniden gidicem sancın şikayetin yoksa yine girme nstye dedi doktorum bence ne kadar geç o kadar iyi bir kere bağladılar zulüm gibi 😄 uzanıyorsun hareket yok bişey yok bitmiyo da 20dk falan
Tugbazdmr Srecls1 ben 32. Haftamda gitmiştim, çalışamaz raporu alacaktım, nstye de bi bakalım demişti
64Demet64 aminehumamoms ben 32 +2 d egittigimde istersen baglayalim dedi doktor bagladikda tam tutturamadik kiloluyum bi turlu olmadi bakalik bidaha gittigimde herhalde dnicez gene. Nesi zor olacak alt tarafi kemer gibi karin cevresine bagliyolar bebiain kalp atislari vs gozlemleniyo sanci fln varmi
64Demet64 aminehumamoms sirt ustu yatinca sagimda kalp atisini yakaladilar ama uzun sure sirt ustu yatamadigim icin yan döndüm bidaha tutturamadilar . Doktorda az once ultrasonda gorduk ehrsey yolundaydi suan olmuyosa sorun yok dedi benimde acelem vardi bekelmedim bakalim.belki yarin denerler gene