pinaarrylmz Gulirmak benimde 7+1 de bos gebelikten şüpheleniyolar ama karnımda büyüme gözlemliyorm ben
pinaarrylmz incizeynep75 benim 7+1 de bos gebelikten şüpheleyolar ama karnmda büyüme gözlemliyorm ben
Ebru-29 pinaarrylmz o haftada normal şartlarda da karın büyümez ki. 13. Haftadayim biraz büyüdü sanıyordum doktorum gaz olacağını söyledi düşün. Gerçekten de bir inip bir çıkıyor ama 7. Haftada kimsenin hamilelik göbeği oluşmaz
Nuryg Benim ikinci gebeliğim boş gebelik oldu ama normal hamilelik gibi karnım büyümüştü 11. Haftada kürtaj oldum erken gitmemiştim doktora o yüzden bekledikçe karnın büyümesi normal demişti doktor
incizeynep75 pinaarrylmz Benim 8 9 haftalık falandı kesin emin olup kürtaj olmuştum büyüme olmamıştı o haftalarda zaten karın çıkmıyor ki
Fhnxxhnxdhnbg- Bende 5+2 de giitim kese gözüküyor ama bebek gözükmüyor dedi 3 gün sonra tekrar gitcem inşallah boş gebelik değildir çok korkuyorum
pinaarrylmz Fhnxxhnxdhnbg- bosuna erkenden gitmeyin 5. hafta cok erken 7 de gidin yine göremeyeblrsnz 3 gün sonra ben 7 de gittim görünmedi 16 gündür bekliyorum cuma gitcem 9+2de . banada bos olablr dediler
Aysnr11 pinaarrylmz Hayır olmamıştı zaten karın büyümesine kalmadan atıyor kendini gebelik gelişmiyor
Minakannesis pinaarrylmz 10. Haftaya kadar doktorum beklemişti karın büyüdü mü bilmiyorum ama kesem normal şartlardan biraz daha değişik büyüdüğünü söylüyordu doktorum birde lekelenmem çoktu
Minakannesis pinaarrylmz işte bazı boş keselerde kanama yada lekelenme olmayabiliyor kuzenimde hiç bi belirti yoktu onun için biraz daha beklenmeli yani 9 10 haftaya kadar