Busss123 Barismom ben zaten yurtiçi uçucam 35 dk hiç bir risk yok ama alıcam artık mecbur son anda sorun çıkarsa kaldıramam
Barismom Busss123 thy kesin istiyo rapor görmek riske etmeyin alın bende alıcam Bi plan yapılmış Havaalanında kalmak istemez bnce 😅🙈
Barismom Belguzar23 aynen öyle yapcam yinede riske etrmiyim Bi tatile gidelim dedk Havaalanında kalmak istemem, 🙈
Barismom Buse__ylmzz07 aynen ben tedbirli olup rapor alayımda onlar ister istemez artk bakalm ne olacak
Busss123 Barismom yok yok alcam bugün iş çıkışına randevu aldım normalde kontrolüm yoktu ama gidicem hem bebişin kilosunu falan öğrenmiş olurum
Btss Barismom ay Pegasus bilemedim. Bu gebeliğimin ortalarında biraz fazla uçağa binmek durumunda kalmıştım. Sık sık hatırlatıyorlardı 28 den sonra rapor diye ama Pegasus olmamış olabilir 🙈