Rmysarft gün boyunca çok tuvalete gittim kanlı idrar vardı ama bildiğin tuvalette oturdum ☺️ doktoru aradım nişanın gelmis sancılar ne durumda falan konuştuk akşam 7 gibi dogumhaneye çıktım.2 cm açıklık vardı gittiğimde squat falan yaptım yürüdüm suyum geldi 8 cm açıklığa ulaşmıştı zaten sonra oğlum doğdu. 7 de gittik işte 22.21 de oğlum doğdu 💓 benim için çok kolaydı inşallah herkesin böyle kolayca sağlıkla doğar bebisleri🌸🐣