mombarbie_ Doktorunuz 1/1458 orana kötü mü dedi ? Hem de amniyosentez önerdi!? İnanamıyorum. Riskiniz gayet düşük, benim 750de 1 çıkmıştı, gayet iyi demişti. Bazı doktorların nipt için her yönlendirdiği hastadan komisyon aldığını duymuş muydunuz? Böyle güzel sonuçlara kötü diyen doktorları gördükçe bu geliyor aklıma hep. Lütfen hiç canınızı sıkmayın. Burun oluşmuşsa ve ense kalınlığı 2 ve altıysa hiç canınızı sıktığınıza değmez. İkili testleri çoğu doktor saçma buluyor, hiçbir kesinliği yok. Paranız varsa içiniz rahatlasın diye nipt yaptırın tabi, oran yüksekse de düşükse de kromozomal anomali çıkabiliyor çünkü. Ama böyle güzel bi orana rağmen sizi üzmesi can sıkıcı. Ben 750/1 oranla içim çok rahattı, ayrıntılı ultrasona girince iyice rahatladı içim.