Merhaba, 30+5 haftalık hamileyim bebeğim 29+5 te 1215 gramdi. Doktor haftasına göre geriden geliyor dedi dopplerde direnç artışı tespiti koyuldu 10 kasık yiyorsan 5i bebeğe gidiyor diyor buda geriden getiriyor dedi hastaneye yatirildim idrar tahlili aldılar 24 saatlik gebelik zehirlenmesinden şüphelendilrr sanırım oda iyi çıktı hastanede 7. Günüm ciğer geliştirici iğne yapıldı beyin geliştirici serum takıldı bebeğin haftasıyla arasındaki fark acılirsa bebeği sezeryanla alabileceklerini söylediler daha çok küçük şuan bı ilaç tedavisi uygulanmıyor ama nst, tansiyon, ultrason takipi yapılıyor sürekli. Bu durumu yasayan duyan var mı ne iyi gelir ne yapmam gerekiyor çok endişeliyim ilk gebeliğim yanıma refeaktci da almıyorlar kafamda kuruyorum. Yorumlarınızı ve dualarınızı bekliyorum