Ben de başlarda sabah akşam, bir süre de yalnız akşamları yatarken 19 hafta süreyle kullandım. Geri atma yaptığı için rahatsızlık hissi veriyor ama bebeğin tutunması için katlanılır. Vajinal flora zaten değişiyor, bir de fitil hep nemli bir halde hissetmemize sebep oluyor. Çamaşır değiştirme sıklığınızı mutlaka artırın derim. Ben şimdi bile her fırsat bulduğumda yeniliyorum. İç çamaşırlarımı da başka şeylerle karıştırmadan 40 derecede bebek matik sabunlarıyla yıkıyorum, çok iyi duruluyorum ve yumuşatıcı katmıyorum. Sağlıklı mutlu bir hamişlik dilerim.