Tubizimm ben 35ten sonra çatladım ve tüm marka kremleri deneyip kullanmama rağmen. doktorum %70 genetik dedi. günde 6-7 kez sürüyordum lierac kaç kutu bitirdim sayamadım ama karnım harita gibi, annemde de var malesef. ve çatlak oluştuysa küçük bile olsa dönüşü olmuyor malesef artarak devam ediyor