Çocukluğumdan beridir siprogut onadron kullandim hala kullanıyorum bıraktığım an akıntı başlıyor tam bilmmemekle birlikte gebe olduğumu düşünüyorum bugün sağlık ocağına gittim asla kullanma dedi onları kullanmadığım zamn işitme oranım düşüyor ve bir tane kürtaj oldum şuan düşünüyorum ilk gebeligimde bunlar mı zarar verdi bebegime