Doğumdan önce kullanmaya başladım, doğumdan sonra devam ettim fakat yara oldu göğüs uçlarım. Emzirmek çok zor geliyordu. Ha geçirdi ha geçircek diye 2-3 gün daha kremi kullanmaya devam ettim. Sonra bi doktor kullanmana gerek yok, göğüslerin açık yat, kendi sütünle ıslat dedi. Kremi bırakıp dediklerini yaptım ve geçti.