Mebus Kızlar yarın ikili tarama yaptırıcam devlette kan alıp ultrason bakıyorlar sanırım. Peki ultrasona yine kendi doktorumuz odasında mı bakıyor başka bir odaya mı yönlendiriliyor ne kadar sürüyor ilk gebeliğim o yüzden merak ediyorum
hsizyl Mebus ayn doktorum önce ultrasonla bakıyo snra kan alıyosun sonuç çıkınca sonucu yorumluyo iyi veya kötü bu kadar
Mebus gamzecgr devletin ultrasonları çok kötü ya bebeği zor görüyoruz ölçüm nasıl yapıcak bende anlamadım 😄 aç karna mı gitmeliyim peki
Mebus Kendi doktorum odasına erkek sokmuyor o yüzden özele gitmeden eşim göremiyor bebişi merak ediyor oda inşallah başka odada yapıyorlardır da oda görür diyorum. Cinsiyet tahmininde bulunuyorlar mı 12+4 olucam. İnşallah sonuçlarım güzel çıkar
gamzecgr Mebus gösterirse söyler doktorunuz benim 12+2 de belli olmuştu özel takipliyim ama devlette de söyleyen çok doktor varmış tamamen doktorunuza kalmış 🌸
gamzecgr Mebus hshdjjdjsjsj ay evet acilde bakındığımda hep öyle bi bastırıyorlar ki görmek için göbeği acıyo insanın aç gitmenize gerek yok 🙂
Mebus gamzecgr bende hem özel hem devlet testleri devlette yaptırıyorum hadi dedim sonuçlarım çıkmadan özele gitmiyim merakta ediyorum cinsiyetini 😄 bi kaç haftada çıksa Bali sonuçlar ya