Ben çiğdem kılıç hanıma gidiyorum ve çok memnunum çok rahatlatıyor hiç evhamlı değil hafta hafta ne yapacağını söylüyor her kontrolde sakin yapılı sıfır telaşlı bi doktor başta biraz mesafeli ama kontrollere gidip geldikçe güler yüzlü samimi olması gerektiği kadar.