happykis12 Bugün 11+5 olduk ikizlere hamileyim karnımın sağ ve sol tarafında kırmızı çatlaklar görüyorum daha çok erken değil mi çatlak oluşumu için 🤷🏻♀️
zeynozey happykis12 bünyeden bünyeye değişiyor caniko kimseyle kıyaslayamıyosun bu durumu. Yağlar kremlerde sürsen çatlayacaksan çatlıyosun😂 çocuklarımdan hatıra diye bakıyorum karnımdaki çatlaklara artık🥲
BirazbundanBirazondan1 happykis12 çatlak oluşumu birazda genetik bir olay. Bir de sizin ikiz erken olabilir İkizleri sağlıklı ve tam vaktinde kucağınıza alırsınız inşallah 😊
zeynozey happykis12 sende de böyle oldu demekki🥲 iç karnın geniş değilse büyüdükçe dışarı çıkacak göbek mecbur ve çatlama daha çok olacak. 🥲🥲
happykis12 Senbenimmucizem sen yine geç başlamışsın ben daha 3. Ayda böyleysem 7. Ayı düşünemiyorum 😭😂