PrensinibekleyenAnnee Kızlar merhaba doktor ayrıntılıda delik görmüştu bugün perinolotoje gittim doktor bişey göremedi poziyonuda tam uygun değil dedi fetol eko çektirde kesin bakılmıs olsun dedi kalp odacıklarında damarlarında bişey yoktu.cektiren var mı
umudum23 PrensinibekleyenAnnee Bende cektirdim ultrasonda bebeğin kalbine bakıyorlar gittiğimiz doktor baya detayli incelemisti 45 dk surmustu normalde 15 20 dk arasi bir islem
Papatya_kokuyo5 PrensinibekleyenAnnee 4 yıl önce oğluma hamileyken cektirmiştm canım temiz çıkmıştı doktorum sadece kontrol amaçlı istediğini söylemişti
Prens_prenses777 PrensinibekleyenAnnee aynen gülüm bnde çektirdim şükür bişey çıkmadı hareketinden yanlış görmüş detaylidaki doktorum aynı göbekten bakıyorlar böyle mavi kırmızı renkler falan oluyor kalp kapakciklarini kontrol ediyorlar ins bişey çıkmaz🤲🌺
boygirlmom PrensinibekleyenAnnee bizim kalple ilgili sorunumuz yoktu cok sukur. Bebek hareketsizdi 32.haftada o yuzden iki defa cekildi
Honeyss PrensinibekleyenAnnee toksoplazma için istenmişti birşey çıkmadı şükür yalancı pozitiflik olduğu için