Fatma-1024 Kızlar Diyarbakır’da bu doktora giden var mı, muayene ücreti ile ilgili bilgi alacaktım ama numaralarına ulaşamıyorum
denizalismom Fatma-1024 biri daha önce yazmıştı ya 650 ya da 850 tlydi galiba . Doğumu da batı hastanesinde yapıyormuş
Fatma-1024 Gizem2121 evet bu cumartesi gittim, 800 liraydı. Tüm detayları baktı bayağı ilgilendi. Ama renkli ultrason kağıdını vermedi sanırım bebek kendini tam göstermiyordu ve güzel görüntü vermediği için oldu bu 😂