Beyzanrrr 3100 taktırdım canım eczaneden aldım doktorumuj yönlendirdiği sende bunu taktır herşey eş için değil sen niye doğurganlığından olasın şuanki yaşından dolayı böyle diyorsun bende senin gibi düşünüyordum 17 yaşımda anne olunca şuan 29 yaşındayım iyiki cahillik yapıpta bağlatırmamışım 2 ci anneliğimi yaşıyorum Hayatta çoçuktan başka bişey yok çünkü zor ama çok güzel