Sanathanim ellerimde ayak topuklarımda bacaklarımda da vardı benim 29 dan itibaren başladı Bende 33+2 yim şuan biraz azaldı sanki ara ara gece oluyor yine uyutmuyor ilacı mümkün mertebe kullanmamaya çalışıyorum zararı yok dense de doğumdan sonra geçiyormuş zaten. Bekliyorum bakalım.