Herhangibirisiiiiiii evett 2 diş birden hem de 😅 doktorum enfeksiyon daha riskli git çektir demişti. pazartesi doğurucam olumsuz hiç bi etkisi olmadı çok şükür hersey yolunda 🙏🏻💖 antibiyotik de kullanmak zorunda kaldım üstelik 😌 ne kadar desteklesek de illa ki zayıflıyo dişler maalesef 🫣 zaten dayanılacak gibi bi halde değildim bi süre direndim karanfil, tuzlu suyla gargara vs. Bi yerden sonra asla etki etmemişti yani illa ki müdahale edilmesi gerekiyor 🧚🏼♀️ her hamileliğin hikayesi baska doktorun uygun gördüyse için rahat olsun 🙏🏻