e_blue_sky_a Dnyaa56 haftaya randevu al inşallah kese gözükür kan verme gerek yok doktorun keseyi göremez ise zaten yine kan ister
Dnyaa56 pnar1108 çok teşekkür ederim keseyi ne zman görebilirim acaba bilginiz varmı kan vermesem artk
Seyma5461 Dnyaa56 benim 1783tu değerim adetim 4 gün geçmişti kan verdiğimde doktorum 1500 üstü değerin güzel keseyi görebiliriz demişti canım
pnar1108 Dnyaa56 canım bildiğim kadarıyla 1500 üstü vajinal ultrasonla gözüküyor. Benim perşembe değerim 1456ydı bu perşembe ben de gideceğim doktora inşallah görürüz
Melikekar123 Dnyaa56 bence 7haftalık falan olsun benim 3500dü beta bebek gözükmedi kesen gözüktü sadece 8haftada kalp atışı herşey görüldü