Gebeysek1 bebek doğum pozisyonu almamış demişsiniz doktor onun için sezeryan demiştir benimde 36da baş gelişti tam 38de gittim makat geliş olmuştu banada doktorum zorunlu sezeryan dedi ama yinede 1 hafta kadar bekleyelim belki döner dedi 38+6da gittim tekrar dönmüştü şimdi 39+5im gelmesini bekliyorum hem bebeğinizin kilosu ne kadar acaba