Srecls1 Geçen haftaya göre epey hareketsiz. Hareket ediyor ama güçlü tekmeler yok Bu durum beni endişelendiriyor muayeneye 2 gün var. Sizce bu haftalarda normal mi?
Sibel_72 Aynı hafta gündeyiz benimde öyle oluyor ama ben sayıyorum 10 hareketi geçince endişe etmiyorum sizde endişe etmeyin yeri daraldığı içindir hareket azlığı