Balbebek012 Yeni doğum yaptım saçlaeımı boyatmak istiyorum siz ne zaman boyattınız doktora danıştınız mı
1prensesannesi_ Balbebek012 bence boyatma canım bnde emziriyorum çok dikkat ediyorum bu konuda ama yine de sen bilirsin doktora danismadim ama emzirmeyi bıraktığın zaman boyat bence ☺️
Nisanannesi34 Balbebek012 Diplerine değmeyecekse yani ombreyse sorun yok ama komple boyanacaksa kimyasallar sütümüze geçiyor 🙏🏼
Kayaozge Balbebek012 Ben iki aylıkken boyatmıştım çok şükür bir şey olmadı ama tercih sizin isterseniz doktorunuza danışın
Balbebek012 1prensesannesi_ benim de içime sinmiyor ama boyatasım da var hamilelik boyunca hiç boyatmadım o zaman biraz daha bekleyeyim
Balbebek012 Nisanannesi34 ombre saçlarım sarı hem renk değişimi olsun hem de farklılık olsun diye düz bir renk boyatayum dedim ama bekleye ğim bir süre
Nisanannesi34 Balbebek012 Zaten boyatınca ertesi gün çocuk hastanelik olmaz ilerleyen zamanlarda bir sorun yaratabilir bir şey olmadı diyenlere bakmayın
Balbebek012 Nisanannesi34 tamamdır haklısın olmadı sadece kestirir ı’m boyatmam boya işimi sonrasına bırakırım