Bugün 40 günlük olduk hala göğsündeki yaralar geçmedi bebeğim hala doğru emmeyi reddediyor ben yerleştiriyorum o kafasını çevire çevire ucuna getiriyor belki de ben tam anlamıyla doğru pozisyonda tutamıyorum çok kötü ve çaresiz bir durummuş yaşayan var mı ne yaptınız nasıl düzelttiniz bu yaraların acısına katlanamıyorum artık nasıl doğru emzirebilirim