6427nz Kızlar sırtimdan kasıklarima gelen sancıyla uyandım lavaboda pembe kırmızı karışık akıntı geliyofu ,sancılarimi takip ettim 5 dk da 1 geliyo midem bulanıyordu istifra ettim.Şimdi napmaliyim bekleyeyim mi biraz daha
[silindi] 6427nz 5 dakika bir geliyorsa başlamış bile hastaneye gidin 🫶 rabbim kolaylık versin sağlıkla gelsin minik 🫶❤️
Yenianne7 6427nz Güzelce duşunu al ve hastaneye gidin. Hayırlı doğumlar dilerim bir avazda inşallah 💕
[silindi] 6427nz duş alın fakat tek olmayın nolur nolmaz yalancı sancı ise kesilirde yalancı gibi de durmuyor
3Tospikannesi 6427nz 5 dk 1 e düştüyse gerçek sancı eğer ilk gebelik değilse doğum erken de olabiliyor o yüzden hızlı duşu al ve bi an önce hastaneye git ki bebişin durumuna bakacak vakit olsun içeride herşey yolunda mı diye bakılır en azından pozitif doğumun olsun sağ salim kucağına al evladını inşallah ❤
fundactak 6427nz 5 dakkada 1 e düşene kadar hissetmedinmi acaba düzenli sancıysa açılman olma durumu çok yüksek bence bekleme doktora git
6427nz fundactak açilmam bir haftadr 2cm bu sabah geldigimde de 2cm di tekrar gondereceklerdi eve nst de sancım cok cikinca yatis verdi . öğleden sonra 4 oldu yavaş yavaş açıldı akşam 7.30 da doğurdum
6427nz Doğurdum kızlar 12 saat sonra tabi😭 kendi sancımla dogurdum.suan hastanedeyim dikişlerim çok ağrım var onun haricinde oğlum ve ben ıyiyz .Yanımda uyuyor 😍😍
Prenses_annesi3 6427nz gözün aydın canım darısı biz bekleyenlerin başına selametle insalalh kalkarız hepimiz ❤️🧿