Ecemnm tamamdır canım teşekkürler gittim biraz önce ama gittiğim hastane bir tek prolaktin hormonuna bakmıyormuş bende özellikle onu istiyordum ama 🫤 bidahaki regl ye kaldı gitmişken boş dönmek istemedim diğerlerine baktırdım bidahaki regli de sadece prolaktin için giderim artık