Bsra_ayz canım bende de var korkmaa. İlk aylar bir sey olmadıysa sonra hicbir sey olmuyor. Nette yazilanlara inanma sakın. Ben de cok korktum ilk. Ama çok kisiyle konustum hicbir sorun olmamış 🙂 benim kesenin ucunda gördü doktorum bu saatten sonra da hicbir sey olmaz dedi. Sakin kendini strese sokma nette yazanlara inanma. Hatta sey yaz nete happy mom amniyotik bant yaz ordaki tartışmaları oku hep sağlıkla kavuşmuşlar bebeklerine.