Soruma başlamadan önce ilk bunu söylemek istiyorum allahim herkese dünyanın hangi yerinde bebek bekleyen kim varsa allahim herkeze nasip etsin bu sene insallah herkezin karinda yeni bir dünya oluşur.♥️ sorumda şu dün test yaptım pozitif cikti dün saat 12/13 galiba o zaman yapmiştim ve pek cok sevinemedim çünkü asil sabah yapilirmis ya o yüzden neyse gece hic uyuyamadım birtürlü sabah olmadi test yapmak icin bu sabah saat 6:30 uyandım ve hemen test yapmaya gittim ve bugünkü testim dünkünden daha hafif arasında fark var ikinci çizgi var ama çok hafif resim atıyorum bugün ve dününkini.
Bu bugünki testim
Bu dünkü testim