Merhaba hanımlar, 34 haftalık gebeyim dün nst çekildi ve bebeğimin kalp artışları hızlı dendi. Susuz kaldigim için olduğunu söyleyip serum verdiler tekrar nst çekildi sonuçlar daha iyiydi ama harekete ettikçe yine yukseliyordu. İki gün sonra tekrar nst için çağırdı. Başına böyle bir durum gelen var mi