dolunayes seninle daha ilk hamileliğimi öğrendiğimde konuşmuştuk canım oranlar hep kız çıkıyordu ama resim görmem lazım demiştin erkek çikarsa oranlar tutmamış olacak ama ultrasondan yine bilmiş oluyorsun hayırlı olan nasip olsun inşallah sana haftaya yine resim ve cinsiyet yazarım 😅🥰