Elis-im Kızlar sezeryandan sonra boynu yada kaburgasına batar gibi ağrısı olan varmı????çok kötüyüm ☹️
gneak Elis-im dogru mu anladım ağrıyı ama benim ki böyle kaburgalarımdan omzuma dogru artan bir ağrıydı.
mekselinaa Elis-im Ben bilmiyorum kendimi çok kastım diyemi ama sağ taraf kaburgam batıyor omuzum benden düşmüş gibi mahvoldum
gneak Ben 10 gün önce yaptım aynı sizin dediğiniz seyi yasadım. Gaz cıkarmanız gerekiyormus. Hemsireye sordugum da o öyle dedi ve cidden gaz cıkarınca rahatladım. Siz gaz cıkarmaya calısın
Elis-im gneak Afedersin gazda çıkardım kakada yaptım dün. Ama şuan bebek yeni uyudu ve ben azcık uyumak istedim düz bir şekilde yatağa asla yatamıyorum aslaaa. Ağlamamak için zor tutuyorum kendimi. K. Bakmayın🙏🏾
gneak Acısının nefes aldırmayacak kadar cok oldugunu biliyorum. Bi de ben ağrı kesici yapılmasını istemistim ağrı kesici yapmıslardı. O da hafifletmisti biraz
Elis-im gneak Eve geldin dün kaka ve gaz hespi oldu ama bu saat oldu hala o nefesim kesili inanaın napıcqm bilmiyorum😒😡
Sssssbvxx Elis-im vala canım ben o ağrıya dayanamayıp bayiliyordum doktorum bol bol kahve içersen geçer dedi öylede oldu günde 5 bardak falan 3 biarada içerim bence sende ic
Elis-im Sila66 Özür dilerim ama 2 yasyıkla bile ölüyor gb bıçak gb acı hissediyorum. Düzde yatarsam kalp krizi geçirebilebilirim! K bakmayn lütfn
Sila66 Elis-im doktorum almıştı benden bende ağrı olmadı tabi bilmiyorum zaten ağrı yaşamamam ıcın çekmişti ağrı kesici ıstedinizmi