Anne53 internetten bakarsanız daha saplıkşı olur doğum başlayınca bir kap içine tanıdığınız birisi koysun dua ile doğum bittiği gibi geri çıkarsın bende doğumda kullanmıştım anneme vermiştim o görevi sağolsun 1 saatte doğumum gerçekleşti şuanki gebeliğimde de kullanıcam inşallah