18 haftadayım ve karnım yatarken birden sertleşiyor elimle dokunuyorum sert ve top gibi sonrasında bi 15 20 sn geçince düzeliyor bugün doktora sordum rahim büyüyor o yüzden dedi ama bugun 3 kez olunca korktum başına gelen var mı kasılma değil dimi bu olay?