Busra-G Selamlar, çatı muayenesi kaçıncı haftada yapılmalı, sizde ne zaman yapıldı? Özelde mi devlette mi yaptırdınız. Muayene sonrası neler yaşadınız? 38. Haftamda özelde banada yapıldı tecrübeleriniz neler acaba?
bastet Busra-G merhaba. Ben henüz yaptırmadım bu yüzden konudan bağımsız olacak sanırım kusura bakmayın öncelikle. Vajinal ultrason ve çatı muayenesi benzer mi acaba? Aynı sayılır mı yani ben ikisinden de inanılmaz korkuyordum geçen hafta mecburen vajinal ultrason ile bakıldı şimdi de aklımda çatı muayenesi var, ya da açıklığa bakılcağı zaman da aynı mı bunları sormak istedim. Teşekkürler🐣
Tugbazdmr Busra-G 37de yapıldı, özelde kendi doktorum taptı, hiçbir şey yaşamadım ne kanamam oldu ne doğum başladı 🤦🏽♀️
dyggul Busra-G Banada 38.haftamda yani dün yapıldı özel hastanede yapıldı ilk alttan cihazla baktı doktor daha sonra eliyle baktı muayeneden sonrada hafif kanama oldu sonra kahverengi lekelenmeye geçti
Busra-G bastet vajinal ultrasona cihazla bakılıyor bence çatı muayenesi direk elle bakıldığından doktordan doktora değişebilecek bir durum. Ama hemen hemen benzer diyebilirim☺️
Busra-G dyggul evet bende ertesi günde devam etti şuan normale döndü herhangi bir leke yok umarım çabucak atlatırız bu süreci 🤲🏼
dyggul Busra-G İnşallah sağlıkla kolaylıkla alırız bebeklerimizi kucağımıza normal doğuma uygun gördü mü peki doktor sizi
Busra-G dyggul evet en başından beri normal doğum diyor ve bebeğin pozisyonu da uygun demişti. Ama çatı muayenesi olduktan sonra ön kısımdaki kemik belki engel olabilir takip edelim normal olmaması için bi sebep yok yinede dedi. Ya son ana kadar ne olacağı hiç belli olmuyor sanırım
dyggul Busra-G Aynen öyle son ana kadar belli olmuyor kimi normal doğumu bekliyor sancı gelmiyor mecbur sezeryana alınan var