Iremdgn Kizlar 37+6dan merhabaaa yururken kalcamdan bacagima yayilan agri var normal mi yasayan var mii
Arzu_Ak Iremdgn maalesef bende aynı sıkıntıyı yaşıyorum umarım kalıcı değildir bacağımı açamıyorum sol bacağımı yukarı kaldıramıyorum 39+5 olduk sanırım kızım doğmakta istemiyor 😁