Bügün buraya yazdıkta snra aksam saat 8 de agrım vardı sonra 11 de mutfgı topşadım temizledim lavaboya gittim kanama gelmiş dusa girdi parça parça kesik kesik kanamalar vardı üstümü giyindim gitti kartal lütfi kırdara daha so ra nst ye baglafılar once sancı vardı muayene ye geçtim dediki 1 cm açıklık var 3 gun snra muayeneye gel dogurmuyosun (kıza sınır oldum tabı komusma uslubundan dolayı ) kanama hakında hiçbişey demedi sadece bebege baktı sıkıntı varmı ykk mu dıe o kdr bide nor alde cuma günü gittim 3 gn snra gel dedi bende eşimin işinden dolayı bırazcık aksmı bekleyeyım dedim aksam gideyim 3 gün dolmus oluyo hem kıza dedm muayeneye gelcektm zten baktm kanama ve sancı var geldm hemen dedim bana dedigi laf da gunduz 8 5 arssı gelmen gerekıyo bak simdi beni ugrastırıyosun demez mi bana geldiler ama sesimi çıkartmadım tabi biran once napıcagmı soylesemde yapsam dıe bekledım sımdı dogurmyosun dedı 3 gun sonra muayeneye gel dedı hanım efendı bıde eski ultrasonlara baktı 40+1 gunlukmusum telde 40+5 kılosu 3800 dedilder dedm 3700 falan dedi tm dedi bsey demedım bende coktım eve geldm yatıyorum sınsallah allahın ıznıyle bsey olmaz brbegıme brazdaha sancılarım artsın zeynep kamıle gidecegim büyük ihtimalle