nefessmommm çok şükür gece üç gibi kalktım dayanamadim muz yedim kırk beş dk falan bekledim küçük de olsa hareket etti sıkıntı şu baş aşağı olduğu için yeri dar sanırım hareketlerini anlamak bu pozisyondayken çok zor oluyor..
Bugun gün içinde de pıt pıt küçük küçük hissediyorum çok şükür 🙏🏻 normalde sol tarafımda olur ve durmadann hareket ederdi büyük büyük ondan korktum meğer baş aşağı duruyormuş zaten baskı hissediyorum