Selam kızlar ilk gebeliğim sanki midemde mentos şeker varmış yada yoğun naneli mentollü bir şey yutmuşum gibi saatlerdir geçer diye bekledim bastırsın diye bir şeyler yedim daha da kötü oldu sanki o his giderek yemek borusuna oradan gırtlağıma kadar yayılıyor
Bir arkadaşıma sordum mide yanmasıdır dedi sizde de öyle mi , değilse nedir ve ne yapabilirim acillik bir duruma dönüşür mü