Kızlar 28. Haftadan beri şekerim olduğu için bebeğin kilosu ve suyu iki hafta önde 34. Haftada bebek 2800 gr dı şu an 35 teyim 36 da kontrolüm var doktorum 37 gibi alabilirim dedi başına böyle bir şey gelen var mı bebeğim 37 de doğarsa küvözde kalır mı ne yapacağımı bilemiyorum bir haftadır moralim çok bozuk