Rmysass Kızlar 19 hafta olucam sankı karnımın içinde biri cımcıklıyor gibi bazen karnımda kıpırtılar oluyor ama gaz mı bebek mı ayırt edemıyorum
Semasyy Rmysass bende böyle şüpheye düşüyodum sonea aklıma şu geldi daha önceleri bu kıpırtılar olmuyordu olsa gaz olma ihtimali var derdim ama tam olarak bebek hareketi onlar ama daha çok yeni bi kaç haftaya çok güzel hissedersin inşallah ☺️
Churcill Rmysass böyle düşünüyosanız muhtemelen bebek hareketidir. Vakti gelmiş zaten. Ben de ilk duyduğumda acaba mı dedim daha sonraki günlerde devam ettikçe kesinleşti zaten ☺️ dünyanın en güzel hissi