Selam, bugün 38. Haftama girdim ve kontrolüm vardı. Doktorum ultrasondan baktıktan sonra birde aşağıdan bakalım dedi ben şok.. nasıl yani dedim çatı muayenesi dedi. Ya dedim hani doğum zamanı yapılıyordu öyle demiştiniz. Seni korkutmak istemedim stres yapma hiç korkulacak hiç birşey yok dedi. Beni bir stres aldı tabi. Çıktım çatala ilk hamileliğim bu arada. Bende çok araştırmıştım bu muayeneyi. Ama başıma gelince daha iyi anladım. Yaklaşık üç parmak jellenerek vajinadan içerisi kontrol edildi. Kendinizi kasmamanız gerekiyor ama ben korktum baya sağa sola kemiklere yapılara baktı. Yaklaşık 1-2dk sürüyor çok kısa bir işlem. Bu zamana kadar hep normal doğum denildi hiç anormal birşey yok. Üst kemik biraz yamuk bebeğin geçişini belki engeller bi takip edelim dedi. Ama genel olarak halâ normal doğum olmaması için bir sakınca yok dedi. Ve sonrasında bir pembemsi leke geldi sordum normal dedi. Hafif ağrı veya kahverengi lekelenme olabilir normal dedi. Kanama tarzı olursa haberleşelim dedi. Ben zaten çatı muayenesine hazır değilken bir de bu tarz görüntüler beni hepten strese soktu. Ne kadar gerekliydi bilmiyorum ama umarım sonu güzel olur sezeryan istemiyorum. Biraz uzun oldu tecrübemi aktarmak istedim