Aslhna geçen hafta iki tane ciger geliştirici vuruldu 3 günde hastanede yattım aynı durumdan dolayı verdikleri antibiyotikde yan etki yaptıgı için ilacı kesmek zorunda kaldılar doktor eve gönderirken artık suyun gelirse dogumun başlarsa yapıcak bişey yok doğurursun dedi bunları bildigim için suan sancım yok boşuma devletin aciline gidip eziyet çekmek istemiyorum sancım gelirse mecbur gidicem zaten , suyumda patlamadı öyle sızıntı şeklinde geldi sabahı beklersem daha iyi olucak gibi hissediyorum çünkü acile gittigimde alttan muane edicek ve zorladıkları için kanama olma ihtimali yüksek aynı şeyleri yaşamak istemiyorum