An itibariyle 38+3 haftalık olduk ve bu sabah 6.30 ta yatışımız yapılacak saat 7.30 kızımı kucağıma alıcam çok karışık duygular içerisindeyim ve içimde korku babında hiç bir şey o kadar çok rahat ve sakin hissediyorum ki ben bile kendime şaşırıyorum ama hastaneye gitiğim zaman korku basıcak biliyorum çok heyecanlıyım yatamıyorum dualarınıza ihtiyaçım var yarın benim gibi doğum yapacak olan var mı