ssinemeylul Hanımlar 30+4 günlük hamileyim doktor 2-3 hafta geriden geliyor kol ve bacakları dedi down sendromu ve cücelik için şüphelendiler yardımcı olun yaşayan sağlıklı doğum yapan var mı
Badeninannesii ssinemeylul merhaba bugn banada aynı sizde dediklerini dediler endişelendim bebegniz nasıl herhangi bi sorun oldu mu
Badeninannesii Nesizade05 bende 28 haftadayız zaten bagırsagında parlaklık var 19 haftadan beri perinatoloji takipliyim bugn de bacak ve kol boyu kısalıgını dedi down sendromu olma riski yüksek dedi
Nesizade05 Badeninannesii ne kadar bir kısalık var kaç hafta gerilik ? Ayrıca 2 li 3 lü taramalar down sendromuna bakılmıyor mu zaten siz yaptır mış mıydınız
Badeninannesii Nesizade05 3 lü yaptırmıştım temiz geldi 2 hafta gerilik var kol ve bacakta dedi doktor bagırsaktada parlaklık oldugu için bunla birlikte down olma ihtimali var dedi ama ense kalınlıgı burun kemigi falan hep normal bende anlamadım ya her kontrolde bişey söylüyolar 9 ay zehir oluyo haliyle rabbim korktugmuzu yaşatmasın saglıklı bi şekilde kucagmıza almayı nasip etsin inşallh
Nesizade05 Badeninannesii kesinlikle nasıl zehir oluyor bende insanın hamileliği burnundan geliyor bende de 2 hafta gerilik var doktor bana down demedi de cücelik olabilir falan dedi .yarın tekrar başka bir doktora gidicem bakalım ama moral sıfır
Nesizade05 Badeninannesii siz kaçıncı haftanızdasınız? Ben 34. Haftaya kadar bişey demedi 34 de çıktı bu gerilik
Badeninannesii Nesizade05 28 haftam bitiyo bi kaç gün sonra bi önceki muaynemde söyledi ozaman cücelik olabilir falan demişti ama bugn de down olma ihtimali var dedi
goz26 Dogum yaptınız mı bebeginizde herhangi bir sorun var mı , bize aynı şeyler söylendi 23.haftadayız 2-2,5 hafta kol bacak geriliği var.