Sahrafurkan13 3 hafta once oglum 3 aylikken yaptirdik keske daha erken yaptirsaymisim bile dedim, ne kadar az hareketli donem o kadar iyi bence. Biz doktorumuzun da tavsiyesiyle lokal anestezili yaptirdik, eski usul dikisli yontemde. Klipsli yaptiran arkadaslarim vardi cok daha zor bence. İslem sonrasi bakimi vs. Sunnet yapilirken hicbir sey hissetmiyor zaten oglum eve gelince ilk cisini yaparken cok agladi sonra agrisi sizisi kalmadi doktorun verdigi agri kesici ates dusurucere bile ihtiyaci olmadi. Sonrasi yara bakimi, sunnet olayinin tamamen bitmesi de 10 gunu buldu ama o surecte agri sizi olmuyor sadece yara bakimi