Sesusa Fitil değil hapını 3 ay Duphaston kullandım..
Bebeğimi kaybettikten sonra doktorum verdi..
Adetin 16. günü başlayıp 25. günü bırakmamı söyledi ..
Pko var 35 veya 40 günde adet oluyorum diye vermişti ayrıca adet düzenleyicidir..
Eğer döllenme olursa bebek tutunsun düşmesin eğer döllenme olmazsa zamanında regli olursun demişti ve oldu adet düzenim 28 güne döndü ama gebelik oluşmadı..