yslnrsh devlet hastanesinde bi sorununuz yoksa olmuyor yani en azından Yalovada böyle ama sancıyla ağrıyla kusmayla giderseniz falan doğumhanede bakıyorlar
Kymett 36+5 oldum nst hiç bağlanmadim çatı muayenesi de hiç olmadım özel takipliyim yarın gidicem hazırlıklı gideyim o zman
Ilaydadoksar-123 Ben özelde 38+4te oldum muayene sonrasi nişanım geldi ertesi gün suyum geldi ve doğum yaptım😊