Yyyyyyttttt Doktorum kalp atışı duycağımız gafta olabilir demişti oldu da kalp atışını geçen gafta duyduk bu hafta 7+1 deyiz ve lekelenmem oldu kahverengi bu durumu yaşayan var mı?
Derinnmom Yyyyyyttttt ben 6.hafadan beri yaşıyorum düşük tehlikem var. Doktorum aktif kırmızı renk kanama ve ağrın olmadığı sürece korkma demişti. Progestan ilacını verdi
sem1 Yyyyyyttttt canım benim üç ay boyunca kahverengi lekelenmem oldu bazılarının hatta 9 ay boyuncada oluyomuş ama tabii her türlü kanama gebelikte bi risk barındırıyor bana düşük iğnesi yapıldı ve prpgestan kullanıyorum hala
likesah Yyyyyyttttt doktora gitmelisiniz Progesteron takviyesi veriyorlar genelde. Ihtiyac halinde igne de yapiliyor ihmal etmeyin en ufak bir kanama kahverengi bile olsa ilk 3 ay dusuk riski olarak degerlendiriliyor.