Ruyaaa hiç korkmayın iyi düşünün lütfen ayrıca bebeğin kilosu iyi çok şükür sağ salim gelecektir sezaryende anestezi sonrası birşey hissetmiyorsun anın keyfini çıkar minik aşkına kavuşacaksın bak ne zamandır bekliyosun? Lavman yapma durumları olabiliyor sezaryen sonrası ağrı olabiliyor ama ağrı kesiciler çözüm oluyor merak etme hiç